Rendeléskezelő munkatárs felsőfokú német, vagy francia és középfokú angol nyelvtudással

NI Hungary Kft.

Megtekintés az eredeti oldalon >>



Főbb feladatok és hatáskör




  • Megrendelések feldolgozása

  • Hiányosan vagy hibásan beérkező információk kiszűrése és eszkalálása az irodák/vevők felé

  • Telefonos vevői kapcsolatfelvétel, amennyiben a vevői rendelésről hiányoznak bizonyos információk

  • Kapcsolattartás a partnerirodák munkatársaival és más társosztályokkal

  • Felmerülő kérdések és problémák megoldása

  • Az adatbázis frissítése, karbantartása

  • Folyamatok fejlesztése és projektekben való részvétel



Ezen felül egyéb feladatköreink:




  • Rendelések utólagos módosítása

  • Vevői termékek javításának, kalibrációjának koordinálása

  • Külföldi kereskedelmi irodáink által belső használatra igényelt NI termékek könyvelése

  • Egyedi vevői igények ügyintézése, speciális szerződések kezelése (kiemelt ügyfelek, nagy értékű rendelések, NI termékekhez kapcsolódó egyedi szolgáltatások)

  • Marketing tevékenységekhez szükséges szóróanyagok beszerzésének koordinálása



Feltételek




  • Felsőfokú végzettség

  • Felsőfokú német, vagy francia és legalább középfokú angol nyelvtudás

  • Kitűnő kommunikációs készség mind szóban és írásban

  • MS Excel és MS Word alapos ismerete

  • Nyitottság az új dolgokra

  • Önállóság



Amennyiben érdeklődsz a pozíció iránt, kérjük küldd el magyar és angol, vagy francia, vagy német nyelvű önéletrajzodat.



Cégünkről



Cégünk egy fiatalos, lendületesen fejlődő, amerikai központú, a mérés és automatizálás területén használt eszközöket gyártó high-tech vállalat, bővebben bemutatjuk kultúránkat az alábbi rövid videóban:



Szakterületek

  • Asszisztencia / Adminisztráció

Munkavégyés helye

  • Debrecen

Utoljára aktualizálva : 2018-05-18 10:00:08