Rendeléskezelő és ügyfélszolgálati munkatárs tárgyalási szintű cseh és legalább közép szintű angol nyelvtudással

NI Hungary Kft.

Megtekintés az eredeti oldalon >>































Főbb feladatok és hatáskör



A munkaidő 50%-ban megrendelések feldolgozása

Hiányosan vagy hibásan beérkező információk kiszűrése és eszkalálása az irodák/vevők felé

Telefonos vevői kapcsolatfelvétel, amennyiben a vevői rendelésről hiányoznak bizonyos információk

Kapcsolattartás a partnerirodák munkatársaival és más társosztályokkal

Felmerülő kérdések és problémák megoldása

Az adatbázis frissítése, karbantartása

Folyamatok fejlesztése és projektekben való részvétel



A munkaidő 50%-ban A beérkező vevői hívások kezelése; vevői kérdéstől függően továbbítania hívásokat a megfelelő részlegnek

A hívások regisztrálása

Kimenő hívások kezdeményezése; rendezvények előtti megerősítő hívások

Kapcsolattartás a partnerirodák munkatársaival és más társosztályokkal

Felmerülő kérdések és problémák kezelése, a megfelelő helyre történő irányítása

Az adatbázis frissítése, karbantartása

Adminisztratív munka végzése a hívások között és alatt



Feltételek




  • Felsőfokú végzettség

  • Tárgyalási szintű cseh-, valamint legalább középfokú angol nyelvtudás

  • Kitűnő kommunikációs készség mind szóban és írásban

  • MS Excel és MS Word alapos ismerete

  • Nyitottság az új dolgokra

  • Önállóság



Amennyiben érdeklődsz a pozíció iránt, kérjük küldd el magyar és angol nyelvű önéletrajzodat.



Cégünkről

Cégünk egy fiatalos, lendületesen fejlődő, amerikai központú, a mérés és automatizálás területén használt eszközöket gyártó high-tech vállalat, bővebben bemutatjuk kultúránkat az alábbi rövid videóban:







Szakterületek

  • Asszisztencia / Adminisztráció

Munkavégyés helye

    Utoljára aktualizálva : 2017-12-14 08:38:28